неделя, 14 януари 2018 г.

Вицове, януари 2018 г.

СмЕх/Таралеж/


Руснак позира на художник за портрет.
– Искам да ме нарисувате в героична поза!
– И каква да е тя?
– Пред мен – бутилка водка, а аз не съм я отворил.

***

- Скъпа моя, за теб бих направил всичко - през ураган бих минал, ще преплувам морето, пеша на Витоша ще се кача...
- Хайде, ела у нас да се видим.
- Хайде утре, че сега нещо вали.

***

Новата псувня в София била: да го дишаш!

***

Дядо ми ми е разказвал, че в момента, в който е видял Титаник е предсказал, че КОРАБЪТ ЩЕ ПОТЪНЕ, но никой не е поискал да го изслуша! След това е предупредил още няколко пъти, преди да го помолят да напусне киносалона...

***

- Ура! Вече съм номер 1 в сърцето на жена си! Ударих кучето в земята!
- Еха, то ли беше номер 1?

- Да, гадината! Но спря да ѝ яде манджите, а аз още държа.

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/