неделя, 25 юни 2017 г.

Вицове, юни 2017 г.

СмЕх/Таралеж/


- Интересно племе са тези купувачи - негодува продавач в месарница. - Когато учените им казват, че Сатурн тежи толкова и толкова милиона тона и незнам колко си килограма, им вярват. А когато им кажа колко тежи саламът, веднага искат да им го претегля пак.

***

Като излизах сутринта, видях на стъклото на една чисто ново BMW X6 бележка:
"Обади ми се. Моника"... и следваше номер на телефон.
"Колко романтично!", помислих си аз и преместих бележката .. под чистачката на един Голф 2-ка, паркиран наблизо...

***

В училище учителката задава въпрос:
– Деца, какво ще се случи, ако едно всеразрушаващо гюле се удари в една неразрушима стена?
Иванчо отговаря:
– Ще поскъпне ракията.
Учителката:
– Е как така? Къде е логиката?
– Не знам къде е логиката, но татко казва, че в тази държава каквато и простотия да се случи, единственият резултат е, че поскъпва ракията.

***

Влиза мъж в магазин за реквизит: - Здравейте, имате ли смокиново листо, че довечера ще играя в пиеса? - Имаме, ето заповядайте. Мери той листото и пита: - А имате ли по-голям размер? - Имаме, ето... След 2 минути пак: - И това ми е малко, по-голямо няма ли? Служителят изнервен: - А, бе що не си го метнеш през рамо и не играеш като бензиноколонка!

***

Служител пита шефа си: - Шефе, ще ме пуснете ли да изляза, защото жена ми иска да излизаме по магазините? - Не! - Ох, много ви благодаря!!!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/