петък, 24 март 2017 г.

Лидерът на ГЕРБ бил бит заради кражба в 4-ти клас, оттогава "чуждото не се пипа"

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов потвърди пред Нова тв, че е завел дело срещу лидерката на БСП Корнелия Нинова за поговорката "крадеца вика - дръжте крадеца", която тя отправи към него ден по-рано от ефира на същата телевизия. Борисов дори разказа как се е научил да не краде, за да обясни защо съди Нинова за репликата:

"Бях в 4-и клас, с още едни момчета от квартала се качихме на една джанка, дойде собственика, ние смачкахме един лук, докато бягахме. Толкова бой ме е бил баща ми, и майка ми… баща ми бие, майка ми говори. Оттогава никога не съм си мислил да открадна. Толкова превенция и толкова добре съм запомнил, че чуждото не се пипа", заяви той.  И добави: "Не за първи път лидери на партии се съдят."

Бившият премиер бе силно критичен към БСП:

"Демокрацията им пречела… ми чл. 1 от конституцията да го върнем и БСП да са на власт, те все пак са на 130 години партия. В неделя ще получим един тежко разделен народ. И всичките тези, просто буквално обиди, квалификации, буквално неверни неща, когато 10 години над милион души гласуват за ГЕРБ, така обиждаш всичките тези хора. Аз бих й отговорил много остро, но зад нея стои друг милион хора. Аз имам много приятели от БСП, ако започна да говоря така за тях, ние ще счупим отношенията си като хора."

Според него Нинова готви коалиция с ДПС, след като е говорила с председателя на движението Мустафа Карадайъ по време на кампанията. Борисов отбеляза още, че в момента се правят много назначения именно на БСП и ДПС, което повдига въпросът и кой назначава и контролира служебното правителство. И разказа за своите разговори с Лютви Местан и Карадайъ:

"Чух че с Карадайъ, като минах през Кърджали от Смолян, и с Местан и им викам: "Минавам през Кърджали, тука да не се сбиете", ей така, приятелски разговор."
Лидерът на ГЕРБ се възмути и на грубата шега на младия кандидат-депутат Крум Зарков от вчера, на която гостуващата с него Нинова шумно се разсмя.

"Аз истински съжалявам за това момче младо, което така ехидно говореше вчера за убитите по лагерите. Считате ли, че е човешко да се шегувам със смъртта на близкия ти? За дядо ми са писали, че умрял от червен вятър, има такава болест. Все едно аз сега да му отрежа ушите и да кажа, че е умрял от заушка."

Моли ли се Борисов за победа на изборите на "началника", както няколко пъти е наричал Бог?

"Аз съм вярващ човек и винаги съм си вярвал. Помня като искахме да ходим на църква, кварталния беше отпред и не можехме, тогава управляваше БКП. Това са толкова антихристи хора, толкова лицемерни…", отговори той.

Борисов обясни и защо всъщност е добре, че ГЕРБ са загубили президентските избори и Румен Радев е президент:

"За нас е здравословно, за държавата е здравословно, че загубихме тези избори, ние се превърнахме в един гръмоотвод на държавата. Сега имаме президента Радев. Когато имаш твърда позиция срещу Турция от президента, когато от премиера също, държавата изглежда по друг начин."

Лидерът на ГЕРБ заяви, че той знае как да общува с турския президент Реджеп Ердоган, който "всеки ден заплашва Европа и вече България". Рецептата на Борисов - "твърди и внимателно" отношение. По негови думи имало риск някой да забие флаг в Кърджали.

"Към днешна дата напрежението е между Турция и Запада. Виждате всеки ден вътрешни министри, премиери, президенти на водещи европейски държави са в полемика. 15 000 на ден ще идват на границата, няма да спите в европейските столици. Това не са случайни заплахи, това не е войната за киселите краставички. Ние имаме голям износ на кисели краставички", пошегува се той с Нинова, която неотдавна каза, че санкциите срещу Русия спрели износа ни на зарзават.