събота, 25 февруари 2017 г.

И Йотова плаче за санкциите срещу Русия

Трябва постепенно да се пристъпи към отмяна на санкциите срещу Русия, заяви вицепрезидентката Илияна Йотова по Нова телевизия.

„България изобщо не е сама в тази позиция. Има много гласове по тази тема дори и в Германия. Има приета декларация на френския парламент за отмяна на санкциите, защото те вредят на обикновените хора в европейските страни”, подчерта Йотова.
„С президента Румен Радев работим добре, работим в екип, съветваме се за неща, които трябва да излязат като общи позиции. Виждаме се тогава, когато е необходимо”, каза още тя.

„Моя лична амбиция е да покажем един нов стил в отношенията между президента и вицепрезидента – интелигентни, разумни хора, които работят в екип и утвърждават авторитета на институцията”, поясни Илияна Йотова.
Във връзка с оставката на главния секретар на МВР Георги Костов, Йотова коментира:

„Много грозна история, защото не ми се струва сериозно от един главен секретар, който да тръгва по линията на пак някакви си тайни записи, нещо дадено, пък не дадено в прокуратурата“.
„Доверявам се единствено и само на това, което чувам от министър-председателя и от министъра на вътрешните работи. За мен то е достатъчно. Те имат моя кредит на доверие и аз мисля, че те са взели правилното решение. Не са ми дали повод за обратното“, допълни вицепрезидентът.

Относно смяната на областни управители Йотова заяви: „Смятам, че господин Герджиков има аргументи и обяснения за всяка една от тези смени“

"Не очаквайте от мен да се откажа от БСП за една нощ. Все пак 20 от най-хубавите ми години са свързани с БСП", призна Йотова. Но подчерта, че в президентството вече се среща с много повече представители на различни партии отколкото по времето, когато е била евродепутат.