петък, 30 септември 2016 г.

Вицове, септември 2016 г.

Манекен...

СмЕх/Таралеж/


Резултати от проведената акция "Ден без псувни"
- пълна парализа в работата на всички автосервизи.
- спрени всички товаро-разтоварни и хамалски операции.
- футболистите въобще не разбраха указанията на треньора преди мача.
- местните жители не можаха да дадат смислен отговор на въпроса " Къде?"
- учителките в детската градина въобще не успяха да сложат децата да спят.

***

Малко еврейче влиза в магазин и подава буркан:
- Два килограма мед може ли?
- Може. Дай буркана да ти сипя от наливния – казала продавачката.
Продавачката му сипала 2 килограма мед. Еврейчето взело буркана и тръгнало да излиза от магазина.
- Тате каза, че ще плати утре.
- А-а-а, не може - развикала се продавачката!
Взела буркана и изсипала меда обратно. Еврейчето излязло на улицата, погледнало в буркана как се стичат остатъците от меда и си казало:
- Прав беше тате, за два сандвича ще стигне!

***

След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози. След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.

***
В атмосфера на бурен смях, опияняваща любов, фантастични сънища и всеобщо щастие премина ежегодният Празник на Реколтата в Колумбия.

***

Стачка.
5000 роми стачкуват заради безработица.Случайно минава солиден господин с черен мерцедес,спира и пита един ром:
- Защо стачкувате?
- Нямаме работа .
-Ок. Ето ти визитката ми и от утре можеш да започнеш при мен.
- Е м@мка му,как можа от 5000 човека точно мен да избереш?

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/