петък, 26 август 2016 г.

Вицове, август 2016 г.

В Новосибирск има паметник на
лабораторната мишка, На него тя вързва
ДНК структура.

СмЕх/Таралеж/


Кола блъска човек. Пострадалият към шофьора:
- Абе, тъпанар, няма ли да се научиш да караш, бе? Вчера пак ме блъсна.
Шофьорът:
- Извинявай! Не те познах...

***

Когато някой ти дава дюнер, значи има дюнер. Когато някой ти дава съвети, значи няма дюнер.

***

- Защо французите ядат охлюви?
- Защото мразят бързата храна.

***

Догодина излиза поредният епизод на Рамбо. В него Силвестър Сталоун ще се бори с ... артрита.

***
Отива мъж при един психиатър:
– Добър ден, докторе... хич не съм добре... мебелите ми говорят!
– Как така? Споделете моля?
– Ами снощи се прибирам малко по-късно от обичайното и си лягаме да спим с жената и по едно време гардероба се обажда: – Заспа ли вече?
А жена ми отговаря:
– Да, да... заспа...
– Еми, аз да си ходя тогава...
А аз му викам:
– Къде ще ходиш, бе?!? Аз още не съм те изплатил...


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/