събота, 30 юли 2016 г.

Вицове, юли 2016 г.

СмЕх/Таралеж/ 


Животните, които са много малко ги записват в Червената книга, а тези животни, които са много в готварската книга.

***

-Добър ден, бих искала да купя книга...
-От някой автор конкретно ли?
-Амиии не....да ми е в тон с банските...

***

Кратка история на медицината:
“Докторе, боли ме стомаха!”
2000 г. преди Христа – “Яж от тази трева”...
1000 г. преди Христа – “Тревите са езически, кажи тази молитва.”
1850 г. след Христа – “Молитвите са суеверие, вземи тази отвара."
1940 г. след Христа – “Отварите са вредни, вземи това хапче."
1985 г. след Христа – “Хапчетата са неефикасни, вземи този антибиотик."
2000 г. след Христа – “Антибиотиците са химия, яж от тази трева!"

***

Председателят на едно текезесе (ТКЗС) раздавал новогодишни награди. „Пена, Нане и Вуте награждавам с по един чифт галоши.” Ръкопляскания. „Партийният секретар награждавам с екскурзия до Париж.” Доволни гласове от залата: „Нека оди бос, нека оди бос...”

***

- В този замък има ли призраци?
- Всички така говорят! Мен ако питате, това са само слухове - аз и до ден днешен не съм видял нито един призрак! А живея тук от вече осемстотин години!


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/