събота, 30 април 2016 г.

Вицове, април 2016 г.

Започна голямото пътуване...

СмЕх


САЩ. Препълнен автобус. Негър и бял мъж се сбили. Шофьорът спрял автобуса и казал всички да излязат и да се подредят пред автобуса. Попитал какъв и проблема. Негърът казал:
- Отвратителна дискриминация! Белите постоянно ни унижават! Трябвало те да стоят отпред в автобуса, защото били бели, а ние черните - отзад.
Шофьорът казал:
- Мен това не ме вълнува, защото съм далтонист - всичко виждам в зелено! И сега всички да се качват в автобуса - светло зелените отпред, тъмнозелените отзад.

***

Мъж се прибира вкъщи и заварва друг мъж на балкона.
Другият започва да се оправдава:
- ...Парашутист съм... ама вятърът духна парашута и ме довлече на твоят балкон.
Мъжът:
- Това не е нищо. Миналата седмица намерих един геолог да търси нефт в тоалетната...

***

Лекарите в една болница обявили стачка и изпратили писмо с исканията си. Министърът казал, че ще им отговори, след като дойде фармацевт да разчете писмото.

***

- Скъпи, днес направих шест големи нарушения с колата, но ми се размина и не ме глобиха нито веднъж. С парите, които спестих си купих чанта!

***

- Миличък, къде си бил?
- Тичах.
- А защо фанелката ти е суха, а гащите мокри?
- Не дотичах...

***

Всяка сутрин нови вицове