неделя, 22 ноември 2015 г.

Вицове, ноември 2015 г.

СмЕх


Резултати от проведената акция "Ден без псувни"
- пълна парализа в работата на всички автосервизи.
- спрени всички товаро-разтоварни и хамалски операции.
- футболистите въобще не разбраха указанията на треньора преди мача.
- местните жители не можаха да дадат смислен отговор на въпроса " Къде?"
- учителките в детската градина въобще не успяха да сложат децата да спят.

***

Момче и момиче се запознали, решили да живеят заедно, разделили си наема на половина. Чак след година тя разбрала, че апартаментът е негов.

***

Всяка нова версия на Windows е измислена за да могат потребителите да обикнат предходната.

***

След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози. След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.

***

Между две мадами:
- Този със сакото е съпругът ми, а другият - любовникът ми.
- Ха, при мен е точно обратното.

***

Всяка сутрин нови вицове