вторник, 30 юни 2015 г.

Вицове, юни 2015 г.

Добро утро!

СмЕх


- Колкото по-топло е лятото, толкова по-трудно е да гледаш момичетата в очите.

***

Повечето българи са отгледани от еднополова двойка /майка и баба/.

***

Жена пили на мъжа си.
- Колко пъти да ти повтарям: сок е когато пише 100%, напитка - когато е от 50 до 80%, а ако пише 40% - това е нектар!
- Ми да! Ето, аз отдавна разправям, че водката е нектар!

***

Кире е в кръчмата и е толкова пиян, че едва се държи на масата. Влиза Пеше:
- Абе Киро, кво ти става! Що си се наквасил тъй?
- Остави ме! Пия щото жена ми избяга с най-добрия ми приятел !
- Глупости! Нали аз съм ти най-добрия приятел!
- Вече не си! Той е!

***

В петък сутринта, отивайки към детската градина, малко момиченце казва на баща си:
- Тате, моля те, днес ме вземи трезвен от детската градина!
- Защо, какво се е случило, миличка?
- Нищо, просто последните четири пъти вместо мен взимаше госпожата!

***

Всяка сутрин нови вицове