неделя, 24 май 2015 г.

Вицове, май 2015 г.

Кончита Вурст

СмЕх


На пейка в парка сяда жена. До нея веднага се намества скитник и  предлага цигара.
- Ама, моля ви! - възмущава се тя. - Аз съм порядъчна жена!
- Като си толкова порядъчна, защо си ми се намърдала в леглото?

***

Лекарят пита пациент:
- Ползвахте ли презерватив при последния полов контакт?
- Докторе, защо толкова зловещо произнесохте "последния"?


***

- Как се познава мястото в йерархията при сомалийските 
пирати?
- Колкото по - малко ребра можеш да му преброиш, с толкова по - висок чин е...

***

Филип Киркоров
- Панталонът ви е добре скроен, много е елегантен - какво не му харесвате?
- Малко ме стяга под мишниците.

***

След матурите:
- Предадох бял лист.
- И аз предадох бял лист.
- Ей, да не помислят, че сме преписвали.
***

Всяка сутрин нови вицове