петък, 6 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Петък на купон...

СмЕх

Засрами се бе, мойто момче, на седем си и още не можеш да четеш! На твоите години децата в Китай телефони произвеждат!

***

В Москва се провели краш-тестове на руски автомобили. Най-опасен бил Лада Калина. Докато поставяли манекена в колата, той счупил и двата си крака.

***

Перничанин отишъл на врачка. Тя го погледнала, погалила го по корема и му казала:
- Ще проходиш!
- Бе, да те ева и у врачката, па я си одим!
Изнервил се станал и си тръгнал. Излязъл навън и що да види - голфа му го няма.

***

Блондинка отива в болницата за годишен преглед. Сестрата я посреща и пита:
- Колко тежите?
- 45кг. - Сестрата я качва на кантара, той показва 58кг и сестрата го записва.
- А колко сте висока?
- 165см. - Сестрата я измерва и височината ? се оказва 155см, пак записва и започва да й мери кръвното.
- Кръвното Ви се е качило доста.
- Е, как няма да ми се качи…влязох тук висока и стройна… а сега съм ниска и дебела…

***

Двама равини се срещат пред синагогата в събота.
– Да знаеш, какво чудо ми се случи днес! Вървя си аз по пътя за синагогата и заваля дъжд. Но как да си разтворя чадъра – нали е събота? Боже, помогни ми, казвам! И става чудо: отляво дъжд, отдясно дъжд, а по средата слънчева пътека.
– Това е нищо – казал другия. – Вървя аз насам и гледам кюлче злато на земята. Но как да го вдигна – нали е събота? И стана чудо: отляво събота, отдясно събота, а по средата – петък!