неделя, 23 ноември 2014 г.

Путин нямало пожизнено да бъде президент на Русия

Няма пожизнено да бъда президент на Русия, защото това е вредно за страната. Това е заявил руският държавен глава Владимир Путин в интервю за ТАСС.
На въпрос дали ще остане той президент на Русея завинаги, Путни отговаря: „Не. И за страната не е добре, и не е правилно, а е и вредно. И на мен не ми е нужно. Аз знам, че искрено съм служил и служа, правя всичко, за да се реализирам в това.”

Президентът на Русия отбелязва още, че Конституцията му позволява да се кандидатира за поста президент и на следващите избори през 2018-а. "Да, съществува възможност за мой нов мандат, казва Путин. – Конституция допуска такава възможност, но това съвсем не означава, че аз ще взема такова решение. Ще взема решене, изхождайки от общия контекст на ситуацията, вътрешното ми разбиране и своето настроение”, казва Путин и допълва, че в момента е рано да се говори за това.