сряда, 29 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Зима

СмЕх

-Тaте, кой е този бaтмaн?
-Един човек, който рaботи денем, a нощем се мaскирa зa дa излизa по улиците.
-Кaто чичо Гошо!?!
-Не, чичо ти Гошо е трaвестит...
***

Един македонец емигрирал в Америка.
Огладнял много, но имал само 1 долар.
Видел той някаква будка и там пишело "hot-
dog - $1".
Гледа оня в речника: "hot" - горещ, "dog" -
куче, и си вика:"Е па кат нема паре за друго,
пес че йедем." Поръчал си, дали му лебо с
кренвиршо, той разтваря лебецо, гледа
кренвиршо и вика:
-Пичка му... матерна! От целио пес, баш
куреца ми се паднало.
***

След като се появиха форумите в интернет и възможността да се пишат коментари, стените на обществените тоалетни станаха по-чисти.
***

Отива мъж при един психиатър:
– Добър ден, докторе... хич не съм добре... мебелите ми говорят!
– Как така? Споделете моля?
– Ами снощи се прибирам малко по-късно от обичайното и си лягаме да спим с жената и по едно време гардероба се обажда: – Заспа ли вече?
А жена ми отговаря:
– Да, да... заспа...
– Еми, аз да си ходя тогава...
А аз му викам:
– Къде ще ходиш, бе?!? Аз още не съм те изплатил...
***

Мъже, запомнете! Ако жена ви слуша, без да ви прекъсва, не бива да я будите
***
Всяка сутрин нови вицове