вторник, 28 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Готови за снимка...

СмЕх

Знам, че не съм първи красавец, но когато проститутките, стоящи на спирката ме видят и започнат да се правят, че чакат автобуса - това вече е прекалено...
***

Закон за науките: Между мъж и жена с добра физика, обикновено възниква добра химия.
***

Жена в аптеката:
-Дайте ми шишенце цианкалий.
Аптекарят:
-За какво ви е?
-Искам да отровя мъжа си, изневерява ми.
-Не мога да ви продам отрова.
В този момент жената вади снимка на любовницата и аптекарят познава жена си.
-Ааа, що не казахте, че сте с рецепта, заповядайте!
***

Как се прави бизнес по български? Крадеш кашон ракия, продаваш го, а парите ги пропиваш...
***

- Скъпи, наистина ли съм ти пратена от Господ?
- Да, мила...само за какви грехове не знам...
***

Безалкохолната бира е като
сутиен на простора.... най-
хубавото го няма вътре.
***

Сбогуване по английски-тръгваш и не се сбогуваш. Сбогуване по български-10 пъти се сбогуваш, но все не тръгваш.
***
Всяка сутрин нови вицове