петък, 24 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г

СмЕх

Има жени, които твърдят, че всички мъже са еднакви. Не е ли това твърде богат опит?!?
***

2018 България-Аржентина на световното.
Аржентинците казали:
- Абе, к’во ще играем с тия слабаци.
Меси:
- Вие отидете да пиете, аз ще играя сам.
Аржентинците отиват в кръчмата пускат телевизора 5 минута 1-0 за Аржентина. Казали си, че Меси ще ги разсипе. Пускат мача 89 минута 1-1. Връща се Меси:
- Момчета простете ми надцених се. Аз съм виновен.
- Няма нищо все пак си срещу цял отбор.
- Не наистина много съжалявам. Простете ми!
- Добре де! Какво толкова стана?
- Ами как какво! В 10-тата минутата съдията ми даде червен картон.
***

Безутешен пенсионер се жалва на доктора, по повод настъпилата импотентност:
- В ръцете ми умря, докторе, в ръцете ми...
***

Когато видяха, че върху вратата на хладилника има само два магнита - от Видин и от Хасково, крадците толкова се натъжиха, че нахраниха котката и измиха чиниите...
***

Вчера бях на гости у Ванчето.
Надписите в асансьора напълно се потвърдиха...
***
Всяка сутрин нови вицове