сряда, 22 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Обществени тоалетни в Индия. Преди всичко уют...

СмЕх

Facebook. Жена:
"Тъпо ми е"
187 like, 42 коментара
Мъж:
"Приеха ме в Харвард с пълна
стипендия!"
0 like, 1 коментар:
"Зубър!"
***

В полунощ Ганка звъни на съседката:
- Ще ми услужиш ли с точилката?
- Няма да мога - и моят още не се е прибрал.
***

- Келнер! Какво е това дето пълзи по салатата ми?
- Сигурно са витамини, господине.
***

В кабинета на психолог:
- Облегнете се удобно назад. Отпуснете се. Да се върнем назад във времето, дълго време назад. Кажете ми, какво виждате?
- Аааа.....! Помощ! Динозаври!
***

На вратата се звъни. Мъжът отива, отваря, говори с някого, после се връща с объркан вид.
- Кой беше? - пита жена му.
- Социологическо проучване.
- Какво те питаха?
- Дали някога съм бил онанист.
- И ти какво им каза?
- Че не съм бил...
- Идиот! Чакаме ново правителство! Ами ако дойдат на власт?
***
Всяка сутрин нови вицове