понеделник, 15 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

Първият учебен ден...и втория

СмЕх

Връща се първолак от училището след първия учебен ден и минава покрай детската градина. В двора децата играят в пясъчника, приближил се към тях,въздъхнал и казал:
- С удоволствие бих си поиграл с вас, но образованието не ми го позволява.
***

В бъдещото правителство на Бареков, Христо Стоичков ще отговаря за майките!
***

- Защо козелът ви е без рога?
- Козата ни е порядъчна!
***

Татко казваше .
-Учи сине ,за да не работиш!
Аз учих ,и сега съм безработен..
***

- Що е то целувката?
- Устен договор за даване на долния етаж под наем.
***

Космонавт се обажда до земята:
- Срещу мен се задават много сини и зелени човечета.Искат да ме снимат. Какво да правя???
- Усмихни се
***

-Колко човека работите на обекта?
-С бригадира 10.
-А без него?
-Без него никой не работи
***
Всяка сутрин нови вицове