петък, 22 август 2014 г.

Вицове, август 2014г.

Брутален поглед

СмЕх

При секс мъжът изгаря 2 000 калории- 100 по време на секса и 1 900 на другия ден, докато се хвали....
***

Семеен скандал. Тя:
-Осемдесет човека са лайкнали каквото казвам, той ще ми спори!
***

Мъжът е като любимия пуловер, ти разбира се го обичаш, ... но за какво ти е на Малдивите ...
***

Какво Ви кара да пиете толкова?
- Нищо, аз съм доброволец !
***

Срещат се двама приятели:
- Как си отдавна не сме се виждали?
- Бях на сафари в Африка.
- И?
- Скрил съм се зад едно дърво с двуцевката и чакам лъва да дойде по-близо. Идва той, натискам спусъка и засечка, дърпам и вторият - пак засечка.
- Ей, страшна работа!
- Абе, тъкмо да ме сграбчи и една черна ръка ме издърпа на дървото - горила.
- Ааа, отървал си се!
- Къде ти! Като ме хвана там и секс, секс ...
- Е, поне си останал жив.
- То това живот ли е? Тя там, аз тука! Ни пише, ни се обажда!
***

Най-мразя като кажа "Не ми сипвай" и да не ми сипят...
***

Всяка сутрин нови вицове