неделя, 17 август 2014 г.

Вицове, август 2014г.

Поглед от въздуха на полета с лалета. Град Лисе, Холандия

СмЕх

Търся си жена, не съм капризен за храната, научен съм да ползвам правилно тоалетната, цялата заплата нося вкъщи, отговарям на Коте, Слънце, мило и други.Не съм кастриран, не употребявам фразата:"Мама го прави по друг начин."
***

Дългогодишният лидер на бившия Съветски съюз Брежнев посреща майка си на летището с лимузината. Тя пита чия е колата, Леонид отговаря: “Моя!” Дава пищен обяд и после я развежда из Кремъл, като показва богатства още от царско време. Като чува, че всичко това е негово, с майчина загриженост старата казва: - Сине, внимавай да не дойдат комунистите
***

Започнах да подозирам, че жена ми ми изневерява, когато намерих в гардероба на спалнята табуретка и купчина решени кръстословици.
***

-Скъпа, какво да ти подаря-диамантено колие, палто от норки или вила на Френската Ривиера?
-О, скъпи, достатъчна ми е твоята любов!
-Заснето!-обявява режисьорът.
***

Учителка проверява съчинения, в едно от тях чете:"Житейският опит идва с гАдините". Тъкмо да коригира с червения химикал, но се замисля и го оставя.
***

-Вчера се опитах да обясня на баба, че работя като програмист.
-Успя ли?
-Ми накрая се разбрахме, че поправям телевизори и развъждам мишки
***


Всяка сутрин нови вицове