петък, 1 август 2014 г.

Вицове, август 2014г.

СмЕх

Срещат се двама цигани.
- Как е?
- Зле е.
- Защо зле?
- Жена ми спи с лорд Балтимор.
- Да, не е добре.
- Вярно, че и аз спя с неговата жена.
- Това е добре.
- Не е добре. Има две деца от мен.
- Това е зле.
- Но и от лорда жена ми има две деца.
- Тогава сте квит!
- Къв квит бе?! Аз му правя лордове, а той на мен цигани...
***

"Навсякъде по света на петрола падат цените, у България - растат! Сигурно поскъпва материала, с който го разреждат..."
***

Македонските четници към войводата:
-Войводо, враговете са много. Ке се биеме или ке се предаваме?
-Македонски четник се не предава!!! Ке бегаме!
***

Запознали се на морето момче и момиче. Първата вечер, той я погалил по ръката, втората по рамото.
На третата тя му казала: - Ти какво си мислиш, че съм дошла тук за няколко месеца ли?
***

Мечо Пух и Прасчо си вървят в гората и гледат две буренца с мед.
- Прасчо, сега ще ги ядем, обаче нямаме лъжици - що не идеш и не вземеш от вкъщи, а аз ще пазя меда?
- Добре - съгласил се Прасчо и тръгнал. Връща се след време Прасчо и гледа - Мечо Пух лежи на земята, и около него се въргалят празните буренца.
- Ама Мечо Пух, ти си изял всичкия мед - разплакан казал Прасчо.
- Млъквай бе, свиня! Не виждаш ли, че ми е лошо!
***
Всяка сутрин нови вицове