четвъртък, 24 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

Детска градина в Америка. Учителката събира децата:
- И така деца, наиграхте ли се?
- Да!
- Кажи Сара, ти на какво игра?
- Играх си на пясъчника.
-Сега, ако напишеш правилно "пясък" на дъската, ще получиш шоколадче.
Пише детето правилно и получава шоколадче.
- А ти Майкъл, какво прави?
- Играх си със Сара на пясъчника.
- Добре...ако напишеш правилно "играя", ще получиш шоколадче.
Пише го, получава....
- А ти, Джамал какво прави?
- Аз исках да играя с Майкъл и Сара на пясъчника, но те ме замеряха с камъни.
- О, това е потресаваща расистка дискриминация! Ако напишеш правилно "потресаваща расистка дискриминация", ще получиш шоколадче...

***
Двама млади се оженили и преди първата брачна нощ свекървата казала на снахата:
- Дъще, моят син днес доста пи и ако не се справи довечера в леглото не му се сърди. Но искам сутринта на закуска да ми кажеш как е минало, че да не се притеснявам.
- Но, майко, неудобно е, как тъй ще ти казвам! Там ще бъдат татко, батко… срам ме е…
- Не се притеснявай. Ако всичко е минало както трябва вместо "Добро утро" ще ми кажеш "Привет" и аз ще разбера.
Легнали си младоженците. На сутринта всички седнали на закуска, само булката я няма. По някое време вратата се отваря и невестата с широка усмивка казва:
- Майко, привет, привет, бонжур, привет и мараба!

***
Встъпителна реч на доц. Петров на годишната среща на колегията по акушерство и гинекология: - Колеги, къде бъркаме?

***
Напомняща бележка на млад перничанин за рождения ден на приятелката му: "Да купя на дзверо плюшен гад.”

***
Мастика и мента по отделно..... било разкъсана облачност

***
Бащата мие чиниите, момченцето ги бърше, а майката играе на карти в другата стая със съседките.
По едно време жените се скарват и започват да крещят. Бащата тежко въздиша. Момченцето тихо:
- Трябва да сме благодарни на съдбата, тате. В някои страни мъжете имат по 5-6 жени.

***
Всяка сутрин нови вицове