понеделник, 21 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

Жената винаги има последната дума в спора. Всяка дума, казана от мъжа след това, е начало на нов спор.

***
Един орел лети високо в небето.От задника му се показал един глист и попитал :
- Господин Орльо , на каква височина летим ?
Орелът си поглежда часовника Suunto, с полимерна каишка, закачен на левия му крак :
- Ами 1980 метра над морското равнище .
Глистът :
- Много благодаря ! Нали няма да акате, че екипажа се притеснява?

***
Дърво? Това е нещо което дълги години стои на едно място и изведнъж, най-неочаквано скача пред някоя жена шофьор.

***
Племе току-що покръстени индианци решават да пренебрегнат божията
заповед "Не убивай" и изравят томахавката на войната срещу съседното племе.
Започват да се боядисват с цветовете на войната - ръце, лице, гърди, крака и т.н.
По някое време един индианец се сеща:
- Чакайте, бе! Нали сме вече християни?
- Е и, какво от това?
- Ами чувал съм, че те си боядисвали и яйцата...

***
От толкова почивни дни се обърках кога трябваше да се изкъпя …

***
Седя и рева, а мъжът ми ми трие сълзите.
Мислех си, колко е мил и отидох към огледалото, а той, негодникът му, с размазалата се спирала ми нарисувал мустаци…

***
Мислех си, че пералнята прави дрехите ми по-малки.
Оказа се, че е хладилника.

***
ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ